Hemma Igen

Igår kom jag hem en snabb sväng och sedan for jag på innebandy träning. Det var verkligen roligt. Vi har nu en motionärsgrupp för damer/mammor/flickor som vill vara med och spela innebandy. Vi har varit med längre tar inte påå fullt allvar, vi vill ju inte förlora någon av de som nu kommit med. Idag är det lördag och som det nu ser ut så kommer jag att sitta hemma hela helgen och ruttna... men hoppas att någon sku vilja träffa mig. Men annars så blir det bara att vara hemma och ta det lugnt.
I Ekenäs under veckan har jag egentligen inte gjort så mycket. Varit inne på internatet och spelat biljard, varit ute och kollat runt lite och också träffat en underbar vän jag inte träffat på evigheter. Roligt hade vi tillsammans.
Men nu skall jag fara en sväng igen. Vi hörs igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0