Höst :)

Har kanske egentligen inte att berätta nåtgot.
Men på Tisdagen for vi ed Internatet och Bowla och det var roligt. På Onsdagen for vi med internatet och simma, som också var roligt. Jaa a man skrattade ju ivarjefall och de var mysigt. Sedan Torsdagen städade vi och jag hade så lång håltimme att jag ändrade om lite i mitt rum, Och damsugade och plockade bort sådant som var gammalt och lagade hela rummet fint annars. Idag är det Fredag och jag var i skolan men slutade till maten, men kom hem först runt 17 tiderna för tog den senare bussen,
Jaa jag hade ju faktiskt en trea i finskan så jag behöver inte vara med på timmarna för det så håltimmar för det och sedan har vi också en repetitionskurs i Matematik och där behöver vi inte heller vara på lektion om du har över 8 i matematik så jag tentat matematiken endast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0