--> Packar

Min bloggning här på bloggen har varit usel nu igen en gång. Men nu har jag faktiskt packat inför min avfärd till Internatet. Flyttar ju dit i söndag eftermiddag. Så troligtvis så hör ni av mig först på Måndagen eller söndagkväll om jag orkar blogga då. Nu i helgen är det annars fullt upp. På lördagen är det fest och på söndagen konfirmation och flytt till Ekenäs. Och idag blir det att packa det sista som finns att packa och senare ikväll blir det att fara ut en stund med vännerna. Kommer ju att sakna många av mina vänner här, men dem träffar jag sen på helgerna. Ser redan framemot min flytt. Är egentligen inte nervös, är van att vara hemifrån, så inte skall det väl bli något problem detta heller.
Har inte skrivit en nu dikt nu heller. Inspiration finns inte, men kanske nu när jag flyttar så kanske jag skriver nåt om hur det känns eller så. Lägger ju den sen ut hit på bloggen också.
Men nu och titta igenom mina saker och packa lite till och sedan blir det väl att titta på film.
Vi hörs kanske senare ännu idag annars på Söndag eller Måndag.
Love all of you who read my blogg. :)
Love// Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0