Dikt x6

Har varit skit dålig uppdatering här på bloggen den senaste tiden, men det är för att det varit jobb och mycket annat. Men nu då det blir höst så kanske jag skulle hinna blogga lite oftare.
Nå dagen va helt toppen idag. Jobbade på gräsplanscuppen och det var roligt. Fick ju träffa världens underbaraste människan som finns på jorden, nämligen Ida,
Skrev också en ny dikt här om dagen, så om ni vill läsa den så här kommer den, Tilliten heter den.
Från mitt hjärta, jag säger detta
vår vänskap den splittras
men kärleken oss samman leder
jag vill vara med dig
både dag och natt livet ut
inget skall hindra oss,
för kärleken vinner allt.
det skall vara vi två, hela livet ut
döden oss skiljer om ens då den gör det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0